במהלך פעילות של שוטרי משטרת התנועה הארצית בגזרת תל אביב בכביש 20 (איילון) סמוך למחלף השלום סומן לנהג רכב לעצור, עם עצירת הרכב עלה חשד לנהיגה בשכרות בעקבות ריח חזק של אלכוהול הנידף מפיו של הנהג, ובבדיקה במסוף התברר כי הנהג לא הוציא רישיון נהיגה מעולם ופסול לנהיגה ע"י בימ"ש בפעם הרביעית.
הנהג תושב שדרות (28) נעצר ונכלא ובכוונת התביעה המשטרתית להגיש נגדו כתב אישום.
רכבו הושבת ל-30 יום.




















