התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על הולכת רגל שנפגעה מרכב בשדרות יעקב בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שמיר-אסף הרופא, אישה כבת 80 במצב בינוני, עם חבלות בגפיים.
חובשי רפואת חירום במד"א שמעון פרש ונפתלי הלברשטט סיפרו: "ראינו את האישה שוכבת כשהיא בהכרה וסובלת מחבלות בגפיים. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל חבישות וקיבועים ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבה בינוני. "





















נוסעים כמו מטורפים. היום זאת בת שמונים שקשה ללכת גם ככה . מחר אמא של נהג אחר כצאת התחשבות