גלית דיסטל אטבריאן כותבת: "אני פונה מכאן לנתניהו – זכית בבחירות בהליך חוקי ודמוקרטי ויש לך את הזכות המלאה לפטר את היועצת המשפטית לממשלה. כל יום בו היא נשארת בתפקידה מסכן לא רק את חייך אלא את היציבות של מדינת ישראל.
אין לה כבוד לחוק. ואין לה כבוד לשלטון החוק.
הבוקר הוצאתי פנייה דחופה ליו"ר וועדת חוקה לקיום דיון בהול בדבר פיטוריה, אבל הסמכות האמיתית נמצאת בידיך, אדוני ראש הממשלה.
אנא עשה את הדבר הנכון. כל יום בו היא מכהנת בתפקידה מהווה סכנה ממשית לחייך וסכנה ממשית למדינת ישראל".




















