השמחה התקיימה במרכז החסידות בשכונת 'רמות דוד' – קרעטשניף בקרית גת, בשמחה נטלו חלק מאות חסידים ואוהדים ביניהם רבנים ואישי ציבור ועוד.
סדר הכיבודים במעמד הברית כדלהלן:
בחייקה ראשונה כובד הדומ"ץ הרה"ג ר' ישכר וינד שליט"א, כסא של אליהו: הרה"צ ר' חיים מרדכי ראזענבוים שליט"א – אב"ד קרעטשניף ביתר וראש ישיבת קרעטשניף ברחובות, מהכסא: הנגיד ר' אברהם ישעי'ה סיגרון, בסנדקאות כובד הסב גאב"ד רמת שלמה, המוהל היה בנו של האדמו"ר – הרה"צ ר' יחזקאל שרגא ראזענבוים, מהסנדק כובד ראש העיר קרית גת החדש מר כפיר סויסה. ברכות וקריאת השם אמר הסב האדמו"ר שליט"א, עמידה לברכות: ראש הקהל הרה"ח ר' יונה באש.
החסידים מציינים רגע מאוד מרטיט ומרגש כשהאדמו"ר אמר את הברכות וקריאת השם בדמעות וברגש עם הנוסח המיוחד לבית קרעטשניף, 'ויקרא שמו בישראל ישראל ניסן' ע"ש הסב כ"ק האדמו"ר הרה"ק בעל ה'נועם ישראל' מקרעטשניף – ק"ג זיע"א.
אחרי מעמד הברית התקיים מעמד 'לחיים טיש' בהיכל ביהמ"ד הגדול ולאחמ"כ עברו הקהל להתברך. הסעודה התקיימה לבני המשפחה בהיכל השטיבל.
בין המשתתפים בשמחה נראו: האדמו"ר ממיאלען שליט"א, הרה"צ ר' שלמה צדוק זייבאלד – חדב"נ האדמו"ר בעל ה'נועם ישראל' זיע"א, ר' שמעון דייויס – חבר מועצת העיר, ר' אברהם ברסלר – יו"ר אגודת ישראל בעיר.




















