פיקוד המרכז של צבא ארה"ב (CENTCOM) הודיע כי אתמול בין השעות 04:15 ל-06:00 (שעון צנעא) הכוחות האמריקנים הפילו שלושה כטב"מים ששוגרו מאזורים שבשליטת המורדים החות'ים בתימן – שניים מהם שוגרו מעל מפרץ עדן ואחד מעל הים האדום. לא דווח על פציעות או על נזק.
עוד נמסר כי אתמול בסביבות השעה 20:00 הכוחות השמידו שמונה כטב"מים באזורים שבשליטת החות'ים בתימן.




















