כמה טילים שוגרו מלבנון לעבר מושב דוב"ב שבאצבע הגליל. מדובר צה"ל נמסר כי "זוהו כמה שיגורים, אין נפגעים ולא נגרם נזק".
0 אהבו
0 לא אהבו