בלשי תחנת כפר קאסם ולוחמי מג"ב בשילוב יחידת הכלבנים במחוז מרכז, בצעו אמש אכיפה מבצעית מוגברת בעיר למען בטחון תושבי המקום, במסגרת המאבק העיקש וחסר הפשרות של משטרת ישראל נגד שימוש והחזקה לא חוקית באמצעי לחימה בידי גורמים פליליים ואחרים.
בתוך כך, השוטרים בצעו חיפוש ממוקד במתחם בעיר, בסיוע יחידת הכלבנים של מחוז מרכז וחבלני המשטרה, במסגרתה חשפו 3 רימוני רסס תקניים.
חבלני המשטרה בחנו את הפריטים על מנת לוודא שלא נשקפת סכנה לציבור, ובסיום הועברו כלל המוצגים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.




















