הנשיא יצחק הרצוג: "בעקבות נאומו של הנשיא ביידן אמרתי לראש הממשלה שאתן לו ולממשלה גיבוי לעסקה שיגבשו לשחרור חטופים. אסור לשכוח כנאמר במקורותינו שאין מצווה גדולה יותר ממצוות פדיון שבויים ואני מוסיף – במיוחד כשמדובר באזרחים ישראלים שהמדינה לא שמרה והגנה עליהם. חובה להחזירם הביתה במסגרת עסקה שתשמור על האינטרסים הבטחוניים של מדינת ישראל"




















