מזה כמעט 48 שעות נלחמו בשריפות ענק צוותי הכיבוי ממחוז צפון, בסיוע ממחוזות חוף, דן ומרכז, כבאים כתומים של פיקוד העורף, טייסת הכיבוי "אלעד", רשות הטבע והגנים, קרן קיימת לישראל, משטרת ישראל, כיתות הכוננות וגופים נוספים אשר מתגברים את הכוחות ומסייעים במאמצי הכיבוי.
כעת, לאחר לחימה קשה בלהבות כשכל העת נשמעות התרעות ירי במרחב, הושגה שליטה בכל הזירות המרכזיות ברכס רמים, קריית שמונה, יער ביריה וקרן-נפתלי.
לוחמי האש ימשיכו בפעולות כיבוי נקודתיות בשטח אל תוך הלילה והשגחה במידת הצורך, בהתאם להערכות מצב המתקיימות על ידי מפקד מחוז צפון, טפסר יאיר אלקיים.




















