חברת הכנסת טלי גוטליב כותבת: "הרמטכ״ל הסתיר מהדרג המדיני בתחילת המלחמה מידע על שהות חטופים בשיפא ומבצע לחילוצם, מבצע שהרמטכל לגמרי לבד בלי לעדכן את הדרג המדיני החליט שלא לבצעו!
מה עוד הסתרת מהדרג המדיני ואיך העזת להסתיר?
איך הדרג המדיני אמור לסמוך עליך?
מה שכה נורא שהעובדה שפעלת בניגוד לסמכותך לא פותחת כותרות ומרעישה עולמות. טוב נו, אני יותר פוטוגנית עדיף להתעסק בי וברדיפתי אחרי האמת בבסיס תופת אוקטובר".





















צודקת בול. התקשורת שותקת שתיקה שמעידה כאלף עדים על ה'אכפתיות' מהחטופים, והפקרה ההזויה של כולנו ע"י הרצי וגלנט, שממשיכה.
ואיפה התגובות של כל חברי הקואליציה?