לשכת ראש הממשלה נמסר כי היועץ לביטחון לאומי וראש המל"ל צחי הנגבי, והשר לעניינים אסטרטגיים רון דרמר, יקיימו בתחילת השבוע מפגשים בבית הלבן בוושינגטון, במסגרת פורום הדיאלוג האסטרטגי בין ארה"ב לישראל. בפורום יטלו חלק בכירים מן המערכת הביטחונית והמדינית של שתי המדינות.




















