משטרת ישראל נערכה הערב בכוחות גדולים לאבטחה ושמירה על הסדר הציבורי, במסגרת מחאה מתוכננת נגד הממשלה בתל אביב.
למרות מתחם מוסדר שנקבע לטובת המחאה, התקבצו מפגינים על דרך מנחם בגין באופן בלתי חוקי, פרצו את חסימות המשטרה באלימות והחלו לצעוד לכיוון צפון וחסמו את הכביש והפרו את הסדר תוך עימותים אלימים עם השוטרים. המשטרה הכריזה על הפגנה בלתי חוקית ונאלצה להשתמש בכוח תוך שימוש בפרשי משטרה. במהלך פיזור מפירי הסדר, המשטרה עצרה 5 חשודים ונרשמו דוחות תנועה בגין חסימת הכביש בדרך מנחם בגין.




















