שוטרי יס"מ במשטרת מחוז תל אביב בשת"פ עם יחידת הכלבנים ביצעו אתמול פעילות מוגברת בעסקים, דירות לשיפוץ ואתרי בנייה, בהם קיים חשש להעסקת, הסעת או הלנת שוהים בלתי חוקיים, במטרה לחזק את בטחונו ושלומו של הציבור, במיוחד על רקע איומי התקופה בה נתונה המדינה.
במסגרת פעילות אכיפה שביצעו השוטרים בערים תל אביב, חולון, בת ים וגבעתיים עצרו השוטרים לחקירה 43 תושבי שטחים, ללא אישורי שהייה, 5 מעסיקים ו 2 מסיעי שב"חים.
כל החשודים נעצרו לחקירה הפלילית ונבחנת בין היתר סגירת העסקים.




















