בהמשך להודעת משרד הבריאות אתמול (חמישי) בדבר חריגות באיכות המים ביישוב כוכב יעקב שבתחום המועצה האזורית מטה בנימין, ולאחר ביצוע פעולות לשיפור איכות המים ברשת האספקה וקבלת תוצאות איכות מים תקינות, ניתן כעת להשתמש במים ללא הרתחה לכל שימוש.
בהמשך להודעת משרד הבריאות אתמול (חמישי) בדבר חריגות באיכות המים ביישוב כוכב יעקב שבתחום המועצה האזורית מטה בנימין, ולאחר ביצוע פעולות לשיפור איכות המים ברשת האספקה וקבלת תוצאות איכות מים תקינות, ניתן כעת להשתמש במים ללא הרתחה לכל שימוש.