פחות משבוע וחצי לבחירות בארה"ב – דרמת ענק נרשמת בקהילה היהודית: חסידות סאטמר הודיעה כי בבחירות הקרבות החסידים יצביעו עבור הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, ולא לקמלה האריס, זאת בניגוד למסורת לפיה החסידות מצביעה למועמד הדמוקרטי.
ההחלטה מגיעה אחרי פגישה של האדמו"ר מסאטמר לפני כחודש במגדל טראמפ עם בנו ויועצי הנשיא לשעבר טראמפ.
"הוחלט היום לתמוך לראשונה במועמד הרפובליקני בבחירות לנשיאות ארה"ב. הנהלת הקהילה הוציאה הוראה ברורה לצאת כבר עכשיו לקלפיות לבחור. בימים אלו נפתחו הקלפיות לאלו שרוצים לבחור בבחירות המוקדמות", נכתב בהודעת החסידות.
בחסידות הודיעו בנוסף כי בכל יום יצאו שאטלים חינם שיסיעו את תושבי העיר קרית יואל לקלפיות לבחירות המוקדמות. זאת בניסיון להוציא כמה שיותר בוחרים ללכת להצביע לפני יום הבחירות הרשמי בעוד כשבוע וחצי.
יחד עם זאת, בבחירות לקונגרס הוחלט לאחר מספר פגישות בין האדמו"ר למועמד הדמוקרטי יחד עם יו"ר האופוזיציה בקונגרס האקים דזשפריס, לתמוך דווקא במועמד הדמוקרטי יחד עם כל שאר התפקידים בבחירות בשבוע הבא.






















הכותרת "דרמה בארה"ב" מאוד מתאימה!
בטח כל ארה"ב סוערת וגועשת 😏
ממש כך "דרמה" הכריעו את הבחירות