נשיא בית הדין הגדול, הראשון לציון והרב הראשי לישראל, הגאון רבי דוד יוסף, חתם היום (ראשון) על מינוי שלושה מבכירי הדיינים בישראל כדיינים זמניים בבית הדין הרבני הגדול.
הדיינים שמונו הם:
– הגאון הרב אחיעזר עמראני, אב"ד תל אביב
– הגאון הרב מאיר פרימן, אב"ד ירושלים
– הגאון הרב יצחק אושינסקי, אב"ד ירושלים
בלשכת הרב הראשי אומרים ל'חדשות JDN' כי המינויים נועדו להתמודד עם העומס המשמעותי הקיים כיום בבתי הדין הרבניים.
הדיינים ימשיכו למלא את תפקידיהם בבתי הדין האזוריים במקביל לכהונתם בבית הדין הגדול.




















