אזעקות צבע אדום הופעלו הבוקר בשעה 11:45 ביראון שבגבול הצפון בעקבות ירי טילים ורקטות לשטח ישראל. מדובר בהתראה חריגה לאחר יותר משלושה שבועות של שקט בגבול הצפוני.
זמן קצר לאחר ההתראה עדכן דובר צה"ל כי מדובר בזיהוי שווא.
מוקדם יותר הבוקר בשעה 08:46 הופעלו אזעקות בעוטף עזה בעקבות חשד לחדירת כלי טיס עוין למרחב. זמן קצר לאחר מכן הודיע דובר צה"ל כי מדובר בזיהוי שווא.




















