מרן ראש הישיבה הגרב"ד פוברסקי סיפר לרבי מויז'ניץ על הקשר החם שלו והידידות הרבה שהיתה לו עם בעל הדמשק אליעזר זצ"ל ועם אביו כ"ק בעל הישועות משה זצ"ל. מרן ראש הישיבה בירך את האדמו״ר: כל המחלה אשר שמתי על מצרים לא אשים עליך כי אני השם רופאיך – הכל יהיה לטובה ונראה בעינינו את הטוב, הקב"ה הוא כולו טוב, וגם אם לא מבינים עכשיו, בסוף מבינים שהכל לטובה, אתם קרובים לליבי!




















