סה"ת נתרם ע"י בני משפחתם הרה"ח ר' משה אשלג והרה"ח ר' אלימלך אשלג והרה"ח ר' יהודה לייב אשלג והרה"ח ר' שמחה אשלג שיחיו' וכל בני המשפחה החשובה. מעמד סיום כתיבת האותיות נערך בבית ההורים ברחוב חזון איש בבני ברק בהשתתפות רבנים רבני המשפחה ומתפללי בית הכנסת אשלג ובני המשפחה שהגיעו ליטול חלק בסיום כתיבת האותיות.
בתום כתיבת האותיות יצאה תהלוכת סה"ת לרחובה של עיר בהשתתפות קהל גדול שרקד ופיזז לכבודה של תורה, גם בבית המדרש נמשכו עוד זמן רב ריקודי המצווה לכבודה של תורה לפני הכנסת סה"ת לארון הקודש נאמרו המזמורים הנהוגים לאמרם בהכנס"ת ס"ת וכן קראו בסה"ת החדש, ולאחר הכנסת סה"ת לארון הקודש התקיימה במקום סעודת מצווה




















