אזעקות נשמעו הבוקר בשעה 10:17 באזור יהודה, מרכז ודרום הנגב, ים המלח והערבה בעקבות שיגור של טיל בליסטי מתימן.
לאחר הפעלת מערכות היירוט של חיל האוויר עדכן דובר צה"ל: בהמשך להתרעות שהופעלו לפני זמן קצר במספר מרחבים בשטח המדינה, טיל ששוגר מתימן נפל בטרם הגיע לשטח המדינה, ההתרעות הופעלו על פי מדיניות.
לכל אורך המלחמה שמאופיינת גם במחירים כואבים ואבידות בנפש ניכר כי ארץ ישראל היא "ארץ אשר עיני ה' אלוקיך בה", אין שום דמיון בין אופי והיקף הפגיעות בישראל לכל מקום אחר בעולם. בפרט בתקופה מאתגרת כזו ראוי להתחזק באמונה שלמה שהכל מאתו יתברך, הטוב וגם מה שנראה פחות טוב. הכל ממנו ורק הוא שומר עלינו.





















וכשהוא פוגע?
כמו שאומר הפתגם שמסיר ספק מכל דבר
אשרי המאמין
אשריכם שאתם רואים את ניסי השם. כמובן ליבנו עם הפצועים וההרוגים. לא תקום פעמיים צרה