פחות מיממה מאז שישבו לארוחת ערב בבית הלבן, נערכות הכנות לפגישה נוספת בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לנשיא ארה"ב דונלד טראמפ – עוד הלילה (בין שלישי לרביעי). בתדרוך שקיים גורם מדיני בכיר עם עיתונאים ישראלים הוא אמר כי "אם יהיה צורך – תהיה עוד פגישה עם הנשיא". בוושינגטון מבהירים כי הפגישה הנוספת לאו דווקא מעידה על התקדמות במו"מ לעסקה.




















