תחילה נערך מעמד סיום כתיבת האותיות במעמד חבר מועצת חכמי התורה הגר"ש מחפוד ובני המשפחה, כשלאחמ"כ יצאה התהלוכה ברוב פאר והדר והמון חוגג לעבר בית המדרש. בבית המדרש התקיימו ריקודים שעה ארוכה כשכל בני הקהילה מפזזים ומכרכרים לכבוד התורה.
לאחר הכנסת הספר החדש להיכל נערכה סעודת מצוה בהשתתפות חבר מועצת חכמי התורה ור"י פורת יוסף הגר"ש בצלאל, הגר"י כהן רו"מ יביע אומר ועוד. וכן אישי ציבור ח"כ אוריאל בוסו, יו"ר המועצה הדתית יחיאל לוי וסגן רה"ע הרב שלמה אלחרר.




















