לאחר לימוד סדר ג' בבית המדרש, ניגשו הבחורים לחדר האוכל שם הוכן לבחורים שולחנות ערוכים במיטב הפירות שנשתבחה בהם א"י. רגע מרגש נרשם כאשר הגר"ל אנקונינה שליט"א מראשי הישיבה, ערך חידון הלכתי בהל' ברכות, כאשר הבחורים שענו תשובות היו צריכים להביא סברות לראיותיהם.
לאחר החידון ערך ראש הישיבה הגאון רבי חנוך כהן שליט"א זיץ מרגש על מעלת התפילה, שביום זה אנו מתפללים על הפירות. רה"י הגר"ח שילב בזיץ המיוחד סיפורים על גדולי וחכמי ישראל על מעלת התפילה שלהם, וכיצד אנו צריכים לעמוד לפני המלך.
בסיום המעמד פצחו הבחורים בשירה וריקודים לרגל ט"ו בשבט.




















