כוחות צוות הקרב החטיבתי 188 זיהו היום (חמישי) מחבל שהתקרב לעברם במרחב הקו הצהוב בדרום רצועת עזה, תוך יצירת איום מיידי על הכוחות הפועלים בשטח. הלוחמים הגיבו במהירות וחיסלו את המחבל.
בצה״ל ציינו כי האירוע התרחש במהלך פעילות מבצעית שגרתית, כאשר הכוחות פרוסים בהתאם להסכמים הקיימים ופועלים לשמירה על ביטחונם ולמניעת כל ניסיון פגיעה.
מדובר צה״ל נמסר כי צה”ל ימשיך לפעול בנחישות להסרת איומים בשטח, וכי כל גורם עוין שינסה להתקרב לכוחות או לסכן אותם – יטופל באופן מיידי.




















