בחצה"ק נדבורנה ירושלים נערך בר"ח ניסן ביום שניטל בו עשר עטרות סדר לימוד של עשר שעות ברציפות כתקנת קודשו של האדמו"ר הרה"ק בעל הבאר יעקב מנדבורנה זי"ע
מעמד קידוש השם היה כשכל הבית המדרש הגדול בירושלים מלא על כל גדותיו עם בחורים ואברכים וזקני החסידים לצד ילדי החסידות שהגו בתורה במשך שעות רבות, במהלך הלימוד הרבי בעצמו ישב ולמד עם החברותא הקבוע כמו כן הסתובב הרבי בין הלומדים ודירבן את הלומדים,
במשך היום שמעו הקהל לשיחה של האדמו"ר מביאלא כהכנה לקראת חג הפסח וכן מהרה"ג ר' אהרן דירנפלד ר"כ בעלזא שדרש בענייני החג,
בסוף הסדר נשא הרבי שליט"א דברות קודש ושיבח את הלומדים שאפי' בימים אלו שכלל ישראל עסוק בצורכי החג ובימי מלחמה לא פשוטים ישבו ולמדו והיו מובדלים מכל העולם הזה, בסוף עברו כל הלומדים לקבל מידי הרבי שליט"א בקבוק יין מבורך ליל התקדש החג.




















