עם סיום ימי החזרה הגדולה על מסכת בבא קמא שנלמדה בין כתלי ישיבת 'צמח צדיק' ויזניץ באלעד, זכו התלמידים לשעה של קורת רוח במשא ומתן של תורה בצילו של מרן הגאון הגדול רבי משה הלל הירש שליט"א ראש ישיבת סלבודקא, הגאון שליט"א בחן את התלמידים בנבכי הסוגיות והביע הנאתו המרובה מידיעתם ומבקיאותם בשפה ברורה. לסיום השמיע דברי חיזוק לקראת ימי בין הזמנים והעניק את ברכתו לראש הישיבה הגאון רבי ישראל ברכר שליט"א ומנכ"ל המוסדות הרב חיים כץ הי"ו להמשך ברכה בעמלם כאשר הוא מביע בפניהם את גודל הנאתו מידיעות התלמידים.




















