בישיבה לצעירים בית שמש התכנסו לחנוכת הבית ועצרת חיזוק • גלריה
בישיבה לצעירים בית שמש התקיים מעמד חנוכת הבית • המעמד נערך במעמד נשיא הישיבה הגר"ש זעפראני וכן ראש ישיבת מיר הגר"י אזרחי , ראשי הישיבה הגר"מ ויצמן והגר"י ביטון ובהשתתפות בני הישיבה והוריהם, לרגל המצב נשאו הרבנים דברי חיזוק • צילום: יעקב כהן