נדבורנה: הכנסת ספר תורה וריקודי תשלומין לשמחה תורה
בחצר הקודש נדבורנה נערך במוצש"ק מעמד הכנסת ספר תורה וריקודי תשלומין לשמחה תורה בהשתתפות כלל חסידי נדבורנה לע"נ הרה"ח רבי ראובן וולס ז"ל • צילום: שוקי לרר
האדמו"ר כתב את האות האחרונה בחדרו בקרית נדבורנה בבני ברק לאחר מכן יצא עם הספר תורה לרחבת בית המדרש הגדול שם נערך ריקודים של שמחה, לאחר מכן עלה האדמו"ר יחד עם ספר התורה לבית המדרש הגדול שם האדמו"ר קרא בתורה ורקד עם הספר עד כלות הנפש.
הצצתי לאירוע שם, פתאום התחילו לשיר שיר עתיק "הכל יודוך והכל ישבחוך והכל יאמרו אין קדוש כה'
לראשונה בחיי מצאתי את עצמי מהרהר בכוונה על המילים הנפלאים הללו!!!
ביקשתם בשורה הירוקה הזאת שקפצה כאן שאני יגיב אז אני מגיב
תודה על התמונות היפות אני תמיד נהנה לראות אירועים יפים של החצרות החסידיות המרכזיות, תודה רבה.
לדעתי צריך להמעיט בפרסום כל אירוע קטן אצל האדמו"רים הלא מוכרים כ"כ זה סתם משעמם.
קורא קבוע
פברואר 7, 2024 5:17 pm
שמתי לב שיש כמה צרי עין וחסרי פרגון שעל כל כתבה על נדבורנה (תמונות יפות מאוד אגב) חייבים מיד לקפוץ להתנגד להסתייג ולצחוק ולזלזל כמו ילדים קטנים (אולי באמת ילדים קטנים), עכשיו ברצינות, אתם חושבים שאנחנו הקוראים הקבועים כאן לא קלטנו את זה?
בסדר אז יש לנדבורנה מתנגדים, הבנו. תמשיכו הלאה.
אני אוהב את התמונות של נדבורנה וממש לא מעניין אותי הפוליטיקות שלכם.
עד כלות הנפש…חזקק ביותר
ממש ככה, וכשהאדמו"ר רקד 'אין קצבה' עד כלות הנפש מדבקות ממש.
וכשאכל געפילטע פיש לא הזכרת
לא היה געפילטע פיש
מעמד מרטיט ומשמח, ממש הקפות שניות היה!
הצצתי לאירוע שם, פתאום התחילו לשיר שיר עתיק "הכל יודוך והכל ישבחוך והכל יאמרו אין קדוש כה'
לראשונה בחיי מצאתי את עצמי מהרהר בכוונה על המילים הנפלאים הללו!!!
אותו בדיחה בכל האתרים
למה רק לך מותר להגיב בכל האתרים?…
תתחיל להיכנס למקומות ולרבנים ואדמורים אמיתיים. אז אולי תכוון בברכות ובכל התפילה כראוי.
ציבור יפה
חלקם סקרנים וחלקם באו לבית מדרש של אדמו"ר זצ"ל ואין שייכות בפנימיות אל מנהל האירוע ששר ורקד בדביקות יתר.ועשה תשלומים.בלי ריבית
נראה לי שאתה קצת מתחצף (או שלא הבנתי אותך נכון).
נראה ממש כמו התמונות מהקפות שניות. באמת צריך להשלים מה שחסרנו אז
יפה מאוד
איזה ציבור גדול בלע"ה
יש תשלומים נוספים פרשת ואתחנן.ויחן מול ההר בלב אחד.אולי עד אז יהיה משהו . נעשה. קודם צריך למעשה .ואז רוקדים ןשמחים בשמחת התורה .
תעשה אירוע במוצשק בחורף זה אטרקציה הכי טובה לכל הסקרנים .שזה היה חלק הגדול בציבור הזה
יש לך ראש קטן! מסכן!
כמעט ולא היה שם סקרנים…
סתם לדבר!!!!!!
להרמת קרן התורה והחסידות
והשוואנצנות
הלוואי והיה אצלינו ולו טיפת שוואנצנות, הלוואי.
לראות אדמו"ר ככה בדביקות, אשריכם חסידי נדבורנה!
יהודי אני מסכים.
השאר תחשוב לבד אם אתה רציני
להדבק במצותיו ולקיים את התורה כמשמעו. ואז שייך דביקות וריקודים של מצוה
אחד הרבע'ס המיוחדים בדורנו! בלי 'שמונה בגדים קפטענעס סטרוקעס וכו'… (לא שאני מזלזל ח"ו!!!)
יהודי קדוש ומרומם!
אתה לא מזלזל ח"ו אבל….חמוד אתה.
דרך אגב, בחיצוניות וברוח אני מסכים עמך
תודה רבה…
אני באופן אישי שייך לקהילה בה הולכים עם שמונה בגדים… ואני אוהב את הקהילה
אך לדעתי הנדבורנה רבי משדר פשטות וצדקות יחד ודו"ק
הוא משדר לך פשטות חבל שאתה לא מנסה להתקרב אליו ותבין מה זה פשטות ועניו.ושפל ברך .
נו שוין……
לכל המגיבים אתם לא מבינים שזה רק מוכיח לאתרים כמה עניין ותגובה יש בכל גלריה וכתבה על נדבורנה, אתם רק מעלים להם את הרייטינג.
בכייף מפרגנים להם
גם ליב'ה וגם נדלן
שכוייח, גלריה יפה מאוד.
ביקשתם בשורה הירוקה הזאת שקפצה כאן שאני יגיב אז אני מגיב
תודה על התמונות היפות אני תמיד נהנה לראות אירועים יפים של החצרות החסידיות המרכזיות, תודה רבה.
לדעתי צריך להמעיט בפרסום כל אירוע קטן אצל האדמו"רים הלא מוכרים כ"כ זה סתם משעמם.
שמתי לב שיש כמה צרי עין וחסרי פרגון שעל כל כתבה על נדבורנה (תמונות יפות מאוד אגב) חייבים מיד לקפוץ להתנגד להסתייג ולצחוק ולזלזל כמו ילדים קטנים (אולי באמת ילדים קטנים), עכשיו ברצינות, אתם חושבים שאנחנו הקוראים הקבועים כאן לא קלטנו את זה?
בסדר אז יש לנדבורנה מתנגדים, הבנו. תמשיכו הלאה.
אני אוהב את התמונות של נדבורנה וממש לא מעניין אותי הפוליטיקות שלכם.
צודק ב100000000000000000000%
זייער שיין