100 אהבו
40 לא אהבו
למה כל התמונות של חסידים? ולא שרואים בתמונות שמחה פורצת גבולות,,,
למה של חסידי דאראג?…
איזה כיף לראות את זה, זה מה זה חשוב וטוב שמצלמים את זה, זה ממשיך את האוירה של פורים הכל כך כיפית ❤️🔥❤️🔥🥰🥰
למה כל התמונות של חסידים? ולא שרואים בתמונות שמחה פורצת גבולות,,,
למה של חסידי דאראג?…
איזה כיף לראות את זה, זה מה זה חשוב וטוב שמצלמים את זה, זה ממשיך את האוירה של פורים הכל כך כיפית ❤️🔥❤️🔥🥰🥰