כמידי שנה בישיבת אמרי משה ב"ב, מדליקים מדורה כמיטב המסורת לכבוד התנא האלוקי ר' שמעון בר יוחאי זיע"א. הבחורים נוהגים לכתוב על פתקים קטנים קבלות גדולות, ואותם משליכים לאש לכבודו של התנא האלוקי ועולות הקבלות ומתקיימות בס"ד.
מיד לאחר מכן רה"י הגאון רבי אמנון סבאג שליט"א ואיתו הגאון רבי יוסף ישראל שליט"א. יוצקים שמן אל תוך המדורה בחצר הפנימית. ומדליקים את המדורה לכבוד התנא האלוקי.
מיד אח"כ פתחו הבחורים בשירה וריקודים למשך כחצי שעה. לאחמ"כ ירדו לאולם הישיבה, לסעודת מצווה כיד המלך. ובסיומה פתחו בשירה וריקודים באולם הישיבה
צילום: י.ח




















