79 אהבו
106 לא אהבו
מזל טוב. מזל טוב.
אבל למה סעודת עניים צריכה להיות בריש גלי ולא שומרים על כבודם של העניים שלא יבושו…
ככה זה, ועל אדמו"ר לא שואלים שאלות גם אצל הרה"ק האמרי חיים זה היה ככה יש תמונות אז תפסיק לחפור
יש לי יום יום חג יש לי חג יום יום.
מזל טוב. מזל טוב.
אבל למה סעודת עניים צריכה להיות בריש גלי ולא שומרים על כבודם של העניים שלא יבושו…
ככה זה, ועל אדמו"ר לא שואלים שאלות גם אצל הרה"ק האמרי חיים זה היה ככה יש תמונות אז תפסיק לחפור
יש לי יום יום חג יש לי חג יום יום.