הרבנים בדבריהם עוררו את הציבור בדברי חיזוק ובפרט לרגל המצב כשלאחמ"כ בשעת חצות התקיימה אמירת הסליחות בהתרגשות עם הזמרים אופיר סלומון ואלקנה מרציאנו בליווי תזמורתו של דוד ביתן. בסיום ערכו תפילה להצלחת המערכה בצפון ובדרום, לרפואת הפצועים ולהשבת החטופים במהרה. את הערב יזמו וארגנו בית המדרש חזון עובדיה ביהוד בראשות הרב חיים כפרי וארגון עוצמות.




















