10 אהבו
6 לא אהבו
אשרינו מה טוב חלקינו בצלו של רבינו הק'
היה אירוע מאד מרוממם ומכבד לכבוד החג ולכבוד אדמו"ר שליט"א
אשרינו מה טוב חלקינו בצלו של רבינו הק'
היה אירוע מאד מרוממם ומכבד
לכבוד החג
ולכבוד אדמו"ר שליט"א