בז' אדר לפני 13 שנה עלה בסערה השמיימה הרבי הקדוש בעל ה'באר יעקב' מנדבורנה זצ"ל, בחצר חסידות נדבורנה התכנסו לעריכת טיש יארצייט בראשות בנו מ"מ כ"ק האדמו"ר מנדבורנה שליט"א במרכז החסידות בבני ברק בליל היארצייט, נשאו דברים: הגה"צ רבי דוב שטרן אב"ד סקולען בני ברק והגה"ח רבי שמואל ברגר ר"מ בישיבת נדבורנה • צפו בגלריה של הצלם שוקי לרר