איגוד אוהבי השבת בעיה"ק צפת הודיע על התארגנות למעמד מחאה רב-משתתפים שייערך ביום השבת הקרובה, פרשת בלק. המוחים יוצאים נגד החלטת משרד התחבורה וחברת "נתיב אקספרס" להפעיל קווי תחבורה ציבורית בעיר (קווים 163 לחיפה, 133 לקריית שמונה ו-163 לנהריה), היוצאים לדרכם בשעות אחר הצהריים של יום השבת.
המארגנים, המייצגים את כלל קהילות הקודש בעיר, מגדירים את הפעלת הקווים כ"רמיסת כבוד השבת עד עפר", וקוראים לציבור הרחב – זקנים עם נערים להתייצב למפגן כוח למען קדושת השבת. בשבת פרשת בלק. בשעה 17:45. במתחם התחנה המרכזית צפת.
במודעת הקריאה נכתב: "נזעק בהמוננו מעומקא דליבא שיופסקו חילולי השבת בעירנו. כולנו כאחד למען כבוד שמים, איש לא יעדר".




















