האירוע נערך באווירה של רוממות, ונכחו בו תלמידי הת"ת, הצוות החינוכי, הורי התלמידים, אישי ציבור ורבני המקום, ובראשם רב הקהילה הגאון הרב שלמה ליפשיץ שליט"א, אשר נשא דברים נרגשים לכבוד התורה ולכבוד מסיים הש"ס, והדגיש את גודל הזכות לחנך מתוך דוגמה חיה של עמל התורה וקביעות בלימוד.
במהלך המעמד נשמעו דברי ברכה והוקרה על מסירותו רבת השנים של הרב רנד שליט"א, אשר בתוך כל עומסי הנהגת הת"ת, לא ויתר על לימוד יומיומי רצוף, עד להשלמת מחזור שלם של הש"ס הבבלי – מעשה המעיד על עוצמת ההתחייבות האישית והאהבה הפנימית לתורה.
שיאו של המעמד היה באמירת הקדיש שלאחר הסיום, כאשר הציבור כולו עמד בקדושה ובכובד ראש, מתוך תחושת הערכה עמוקה לרגע הגדול. התלמידים, שזכו לגדול ולהתחנך לאור הנהגה תורנית מעשית שכזו, נראו נרגשים מהמעמד, אשר בו קיבלה התורה את מקומה הראוי גם מחוץ לכותלי בית המדרש – בחיים המעשיים ובהנהגה חינוכית יומיומית.
לאחר אמירת הסיום והקדיש, פרץ הציבור כולו בשירה נרגשת ומעוררת לבבות ע"י הנגנים האחים נייהוז הי"ו. ילדי הת"ת פצחו בשירה טהורה של "אבינו אב הרחמן", בקול זך ונוגע ללב. שירה שהייתה בה לא רק שמחה אלא תפילה – שיישארו תמיד קרובים לתורה ולנותנה.
המעמד נחתם בדברי חיזוק והודאה לבורא עולם, מתוך תפילה להמשכיות של תורה, יראת שמים ומידות טובות, שימשיכו ללוות את תלמידי הת"ת בכל דרכיהם.




















