החתונה הייתה אמורה להתקיים באולם ענק בכפר חב"ד אלא שבעקבות המלחמה הועתקה החתונה ברגע האחרון לעיר בני ברק לבית המדרש של חסידות מכנובקא בעלזא בממוקם במרחב מוגן.
החתונה התחילה במעמד קבלת פנים בשעה 12:00 בצהריים והסתיימה בשעות הלילה המוקדמות. בשמחת החתונה השתתפו אדמור"ים ורבנים בהם מרן ראש הישיבה הגרמ"צ ברגמן שהוא גם דוד החתן.




















