את המעמד פתח מנהל הישיבה, הגאון הרב אהרן זלמן יונגרייז, ולאחר מכן הציג השוחט את הלכות השחיטה והבדיקה בפני הקהל. האדמו"ר נכנס למעמד, בדק שוב את ה'חלף', והשוחט ביצע את השחיטה. לאחר מכן, אישר האדמו"ר כי השחיטה הייתה כשרה למהדרין. לאחר בדיקת ראש הבהמה והריאות, עזב האדמו"ר את המקום, והשוחט המשיך להציג בפני תלמידי הישיבה את חלקי הבהמה.
למחרת, בערב שבת, שוחח כ"ק האדמו"ר מסערדאהעלי עם האדמו"ר מסאטמאר, וסיפר לו שהכבש יצא כשר. בנוסף, הוא שלח את ראש הכבש במתנה לכ"ק אדמו"ר מסאטמאר לרגל ראש השנה.




















