פשוט ראיתי ושמחתי מגיע למשטרה פשוט שפעם אחת ילמדו לקח שיבחנו אם מי יש להם עסק זה ציבור שלא מתגיס וגם שאסור שיעצרו אותו ואם מנסים לעצור זמן מה שיקרה
יוסי
דצמבר 18, 2025 6:24 pm
אין ספק שמה שהיה שם גרוע מאוד הציבור צריך יותר לבדוק כל מהומה מה עומד מאחוריה ולא מיד להתסיס את השטח אבל זה טוב שהרשויות ידעו מה באמת בכוחו של המגזר החרדי להתגונן על עצמו
אחד שמבין
דצמבר 18, 2025 7:38 pm
חיות כול הכבוד למשטרה חמ"ל לא שברו להם את כול העצמות
אשדת
דצמבר 18, 2025 10:20 pm
מפחיד לחשוב שאנשים חושבים שהם עובדים את ה' בהתנהגות הזו.
עצוב, מזעזע, מבייש
פשוט ראיתי ושמחתי מגיע למשטרה פשוט שפעם אחת ילמדו לקח שיבחנו אם מי יש להם עסק זה ציבור שלא מתגיס וגם שאסור שיעצרו אותו ואם מנסים לעצור זמן מה שיקרה
אין ספק שמה שהיה שם גרוע מאוד הציבור צריך יותר לבדוק כל מהומה מה עומד מאחוריה ולא מיד להתסיס את השטח אבל זה טוב שהרשויות ידעו מה באמת בכוחו של המגזר החרדי להתגונן על עצמו
חיות כול הכבוד למשטרה חמ"ל לא שברו להם את כול העצמות
מפחיד לחשוב שאנשים חושבים שהם עובדים את ה' בהתנהגות הזו.
עצוב, מזעזע, מבייש
חילול ה' איום
צריכים להרגיע את הרוחות להפסיק עם המעצרים וההתנכלות לציבור החרדי אז יהיה שקט במדינה
אולי גם צריך להפסיק עם מעצרים בכל מגזר? זו תפקיד המשטרה אחרת תהיה פה אנרכיה
מה הסיפור של השוטר החסיד שמפגין??????
בתור אדם חילןוני אני חושב שזה חילול ה