מה הוא חשב לעצמו? הזוי: רוכב האופניים נתלה על משאית • צפו
תיעוד הזוי שפורסת על ידי 'אור ירוק' והפך ויראלי ברשת, מראה צעיר חרדי הרוכב על אופניים חשמליים נתלה במהלך נסיעה בכביש מהיר בלב העיר ירושלים על משאית למשך דקות ארוכות • מה עם אזהרת התורה ונשמרתם מאוד לנפשותיכם?
מה מסוכן???? 1. במקרה שהבחור היה שם גז עם האופנים ובדיוק המשאית היתה דופקת ברקס ??? הוא היה נופל
שנית : עם המשאית הייתה שמה פול גז הוא היה עף
שלוש. עם המשאית עושה סיבוב חד [והיא עושה] אז הבחור עף
רואים שאין לו סוללה עובדה שכשהו פידל האופניים לו נתנו גז ושנית זה היה ממש לאט וכשזה האיץ אז הוא שחרר זרמווווווו
אברך
יולי 10, 2022 11:33 pm
סתם איזה טפרן רוצה לחסוך בבטריה ואין לו כח לפדל לכן תפס יאללה בלי להגזים תנו לחיות לחיות אם זה היה חילוני היו אומרים שהוא טוב בגלל שע"י זה הוא מוריד מהזוהמה ומקטין את החור באזון ומוריד את התחממות הגלובלית או בולשיט אחר אז לזרום בלי לאכול את הראש!!!!!!!!!!!!!!!🚲🚚
תת רמה… לא פלא שגם לכתוב בלי שגיאות קשה לך… 'תפרן' ולא 'טפרן'.
שאול
יולי 11, 2022 1:58 am
לכל המגיבים הנאורים… כדאי שבין צפיות לתגובות, תתעדכנו מעט על אחד ממושגי היסוד ביהדות שנקרא "חילול השם'. וכן, ידידי המלומדים, העובדה שחרדי מסכן את עצמו (כפי שהטיבו להסביר כמה מומחי תנועה), הופכת את המעשה לחילול השם.
כן, חילול השם זו לא המצאה של 'העדה החרדית', זו העבירה החמורה ביותר שאין עליה כפרה.כל תגובה שנותנת הבנה והצדקה למעשה המטופש והלא אחראי הזה, כמוה כשותפות לחילול השם.
ברור?
באמת מה הקשר? כל דבר נהיה חילול ה'…. כאילו שה' מתחלל מאיזה אדם שחושב את עצמו לחכם ולוקח סיכון על החיים שלו, ב. האם כל עבירה שעושים ברחוב מחללים אם שם השם. באמת הגזמנו…. אדם גדול ומוכר שכולם מבינים שהוא שייך להשם וכאילו השליח שלו, שעושה דברים לא נכונים, זה מחלל את השולח…
לך תלמד אתה את הסוגיא בגמרא ותראה כך.
דוד
יולי 12, 2022 5:39 pm
פשוט תפסיקו לתייג אנשים
מה קשור לזה שהוא חרדי?????
אלי
יולי 12, 2022 11:21 pm
מה הבעיה בזה?? מתחשק לו לנסות את זה…די לצמצוםםםםם המרובע הזה
בעל המעשה
יולי 13, 2022 9:57 pm
שלום חברים,
אני הבחור בסרטון, ואכן נגמרה לי הבטריה באמצע העליה של בית חנינא לכיוון פסגת זאב, כפי שרבים דנו אותי לכף זכות. לא יכולתי להמשיך בנסיעה כי מדובר באופניים כבדות מאוד, ופשוט תפסתי בשרשרת של המשאית שנסעה ממש לאט בגלל הפקקים. המרחק של נסיעה זו ארך בסה"כ כ100 מטרים, ואכן כאשר הוא קצת האיץ עזבתי והמשכתי לפדל.
צר לי אם אדם כל שהוא הרגיש שאני גורם לחילול ה', לא זו הייתה כוונתי, פשוט נגמרו לי הכוחות העליה ורציתי קצת עזרה. האמת שביקשתי את עזרתו של בורא עולם בדרך כל שהיא, והוא זימן לי טרמפ מאולתר….
מסקנה, דאגו להטעין את האופניים כדי שלא תיתקעו בדרך, זה לא נעים.
כשאין שכל, אין דאגות.
הוא לא "נתלה"
הוא פשוט תפס בשרשרת
תמיד אוהבים להגזים
אחרת לא יהיה להם צופים…
וגם ככה יש כאן דיון וזה מוסיף להם זמן צפיה,
יהודים עושים כסף, ב"ה.
למה צריך להדגיש את המגזר של הרוכב?! השורה "מה עם ונשמרתם" היא התיפפות וחסרת כל קשר.
נכון. תמיד האוהבים להגזים. ודרך אגב מא קזה 1(כזה)סליחה מסוכן
מה מסוכן???? 1. במקרה שהבחור היה שם גז עם האופנים ובדיוק המשאית היתה דופקת ברקס ??? הוא היה נופל
שנית : עם המשאית הייתה שמה פול גז הוא היה עף
שלוש. עם המשאית עושה סיבוב חד [והיא עושה] אז הבחור עף
אם כזאת נסיעה איטית מה הסכנה .בינינו…
יוקר המחייה
זה לא כזה הזוי זה מאוד מקובל במדינות העולם השלישי
נגמרה לו הבטריה מה לעשות.
חזקקקקקק
תפס טרמפ בסה"כ
לדעתי זה חילול ה' גמור שזה נעשה ע"י חרדי , חבל מאוד אלא א"כ מדובר באוטיסט שהכל מובן .
זה מאוד מסוכן ,אבל לא צריך כל כך להגזים…🙉
הוא ממש לא נתלה רואים שהוא החזיק
הנס שהוא לא נתן ברקס. כי אם כן הוא היה נמעך ואז באמת הסרטון הזה היה ויראלי…..
דווקא בחור חמוד. לא צריך להיות שבלוני, לא רואה בזה סכנה.
טיפש
מה הבעיה גם אני בכיף הייתי עושה את זה
כנראה אתה… בגיל שלו לא עשית כאלה דברים???
רואים שאין לו סוללה עובדה שכשהו פידל האופניים לו נתנו גז ושנית זה היה ממש לאט וכשזה האיץ אז הוא שחרר זרמווווווו
סתם איזה טפרן רוצה לחסוך בבטריה ואין לו כח לפדל לכן תפס יאללה בלי להגזים תנו לחיות לחיות אם זה היה חילוני היו אומרים שהוא טוב בגלל שע"י זה הוא מוריד מהזוהמה ומקטין את החור באזון ומוריד את התחממות הגלובלית או בולשיט אחר אז לזרום בלי לאכול את הראש!!!!!!!!!!!!!!!🚲🚚
תת רמה… לא פלא שגם לכתוב בלי שגיאות קשה לך… 'תפרן' ולא 'טפרן'.
לכל המגיבים הנאורים… כדאי שבין צפיות לתגובות, תתעדכנו מעט על אחד ממושגי היסוד ביהדות שנקרא "חילול השם'. וכן, ידידי המלומדים, העובדה שחרדי מסכן את עצמו (כפי שהטיבו להסביר כמה מומחי תנועה), הופכת את המעשה לחילול השם.
כן, חילול השם זו לא המצאה של 'העדה החרדית', זו העבירה החמורה ביותר שאין עליה כפרה.כל תגובה שנותנת הבנה והצדקה למעשה המטופש והלא אחראי הזה, כמוה כשותפות לחילול השם.
ברור?
צודק בכל מילה !!
לא צודק בשום מילה איפה יש פה חילול ה'
באמת מה הקשר? כל דבר נהיה חילול ה'…. כאילו שה' מתחלל מאיזה אדם שחושב את עצמו לחכם ולוקח סיכון על החיים שלו, ב. האם כל עבירה שעושים ברחוב מחללים אם שם השם. באמת הגזמנו…. אדם גדול ומוכר שכולם מבינים שהוא שייך להשם וכאילו השליח שלו, שעושה דברים לא נכונים, זה מחלל את השולח…
לך תלמד אתה את הסוגיא בגמרא ותראה כך.
פשוט תפסיקו לתייג אנשים
מה קשור לזה שהוא חרדי?????
מה הבעיה בזה?? מתחשק לו לנסות את זה…די לצמצוםםםםם המרובע הזה
שלום חברים,
אני הבחור בסרטון, ואכן נגמרה לי הבטריה באמצע העליה של בית חנינא לכיוון פסגת זאב, כפי שרבים דנו אותי לכף זכות. לא יכולתי להמשיך בנסיעה כי מדובר באופניים כבדות מאוד, ופשוט תפסתי בשרשרת של המשאית שנסעה ממש לאט בגלל הפקקים. המרחק של נסיעה זו ארך בסה"כ כ100 מטרים, ואכן כאשר הוא קצת האיץ עזבתי והמשכתי לפדל.
צר לי אם אדם כל שהוא הרגיש שאני גורם לחילול ה', לא זו הייתה כוונתי, פשוט נגמרו לי הכוחות העליה ורציתי קצת עזרה. האמת שביקשתי את עזרתו של בורא עולם בדרך כל שהיא, והוא זימן לי טרמפ מאולתר….
מסקנה, דאגו להטעין את האופניים כדי שלא תיתקעו בדרך, זה לא נעים.
מדוע אף אחד לא עצר לעזור במקום לצלם