נס זה רק למי שנקרא יהודי אז אני אומר שה' יתברך אוהב אותו ועשה לו נס אבל בסרטון רואים לפי הבתים שזה לא ישראל ויש סבירות מאוד גבוהה שהרוכב אופניים היה גוי ועל גוי לא כ"כ ראוי לומר שנעשה לו נס.
למה לא?
גם אם הוא גוי,
הוא מעשה ידיו של הקב"ה.
כפי שמופיע בקריאת ים סוף
שה' אמר. "מעשה ידי טובעים בים ואתם אומרים שירה"?
אם הוא היה ראוי לנס אז נעשה לו נס.
חג שמח.
מגניבב
יואו עניין של שניות ….
כזה עץ מורידים במנוף בחתיכות
יפה הקטע..
נס
הוא ארבי שימות
מה הקשר יותר מזל משכל. תכתבו איזה נס.
נס זה רק למי שנקרא יהודי אז אני אומר שה' יתברך אוהב אותו ועשה לו נס אבל בסרטון רואים לפי הבתים שזה לא ישראל ויש סבירות מאוד גבוהה שהרוכב אופניים היה גוי ועל גוי לא כ"כ ראוי לומר שנעשה לו נס.
למה לא?
גם אם הוא גוי,
הוא מעשה ידיו של הקב"ה.
כפי שמופיע בקריאת ים סוף
שה' אמר. "מעשה ידי טובעים בים ואתם אומרים שירה"?
אם הוא היה ראוי לנס אז נעשה לו נס.
חג שמח.
לייק
ןיםךל