השתגעתם? נפתלי בנט הקפיץ את בחורי הישיבה ושרף את הרשת • צפו
קטע וידאו שהפך ויראלי במיוחד ברשת, מראה קבוצה של בחורי ישיבה רוקדים במהלך חתונה בעיר ביתר עילית, לקול צלילי מוזיקה אלקטרונית מקפיצה ברקע קולו של ראש הממשלה החלופי, בנאומו הזכור מימי הקורונה • צפו בגירסה המלאה
בושה!!!
לא מתאים לאתר חרדי שמור לפרסם כזה דבר, צריך לפנות לוועדת הרבנים של נטפרי,
צורת התנהגות רחובית ולא מתאימה, האתר מתבקש לשמור על רמת הנקיות הגבוהה שלו
סוף סוף מצאתי משהו שאני מסכים עם נפתלי בנט…
חחחח
חזק
אהבתי
הרס הציבור החרדי בהתגלמות
למה הרס??
צודק
הלבשה בלי קשר
חח נכון
אבל טראנס נחמד מאיפה אפשר להשיג אותו?
בלי רמה
ושם תלחץ על שמור וידאו כ…
איך מורידים את זה?
מעניין מה קרה לנפתלי כש ראה את זה
חה חה חה חה😜😜😜😜😝😝😝🤣🤣🤣
נו, באותו רגע הוא אמר: אתם השתגעתם? מה אתם עושים?
באמת מעניין חה חה חה חה חה חה 😂😂😂😂😂😂😂
מעניין שכששר החינוך נפתלי בנט בזמנו חוקק על סייעת שלישית בגנים והגננות החרדים רק הרויחו מזה , באותו זמן הם נעשקו בשכרם על ידי הרשת של…..
יא עמלק!
כשכל הגננות נכנסו לעבוד בבית יעקב הם ידעו שזה התנאים ואפילו ככה הם בחרו לעבוד שם הם לא יכולות לבוא בטענות לאף אחד זו היתה הבחירה שלהן.
עדין …זה גזל
זו בדיוק הגדרת "התעמרות"
עצוב עד כמה שזה נכון…..
מדוע כולם שותקים?
חחחחחזזזזזזזזזקקקקקקקקקקקק!!!! חחחחחחחחח אהבתי בטירוף!😅😅😅❤️❤️❤️❤️🥴🥴🥴💥💥🔥❤️👋🔥💥❤️👋
חחח טרק מגניב ממש יצרו פה
שיעמום. כרגע בסקרים 60 60 במקום קצת לעזור ולדאוג לעצמם קופצים כמו תיישים מינימום אחריות . ערבות. ככה זה שהנציגים שלהם לא איתם . אני עובר לשס
תמיד החסידים אותו ריקוד . אפי אצל ר עמרם בן דיוואן במרוקו כך רקדו.
כמה צבעים כואב לי העין
חחחח…
חזק
מה שם הקליפ ביוטיוב?
גרוע. יותר מדי בנט ככה לא בונים טראנס. גם לא נעים לאוזן,
חסר רק = טוסטוס לא יעבור…
חחחחזק!!!
חחחחחחחחח🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
המזבלה נכנסה לכרם ישראל
די נו גם טראנס ברמה הכי נמוכה
וגם לשון הרע 😱😱😱 לא יפה בכלל
להעליב ככה בנאדם…
נדיר ברמות קשות ואני מבין קצת בתחום……
משוגעים ברמות קשות ואני מבין קצת בתחום…..
מבינים אותך…
לפחות יצא משהו טוב מהמטומטם הזה
בושה!!!
לא מתאים לאתר חרדי שמור לפרסם כזה דבר, צריך לפנות לוועדת הרבנים של נטפרי,
צורת התנהגות רחובית ולא מתאימה, האתר מתבקש לשמור על רמת הנקיות הגבוהה שלו
הצדק עימכם !! בושה וחרפה !!
תגידו הכל בסדר איתכם???
מה לא בסדר בזה??
נראה שבעלי הקליפ מעט השתגעו….מה הם עושים….?
מה עם לשון הרע…
האם לזה יקרא שמחה…
תפסיקו להשתגע וצפו בשיעור של הרב שלמה ברסקה שליט"א פרשת נח ותהנו
חחחח אחד הטובים
אין עליכם
היי מישהו יודע איך אפשר לפתוח וואטספ פון?
מטורף!
איך ניתן להשגה
רק שס
רקורק שססססססססססססס
חחחחחחחחחחחחחחחחחזזזזזזזזזזזקקקקקקקקקקקקקקקק
מפגר לגמרי, ואנא אל תשימו יותר דברים כאלה
למה צריכים להסיר את הכיפה כשרוקדים?
(וכשרוכבים על אופנים, וכשמשחקים כדורגל, וכשמצביעים X…)
אפילו בנט לא הוריד את הכיפה-שנקל שלו.
צודקים באמת לא צריך להוריד את הכיפה
משועמים
זה דבוק
אין קשר בין החתונה לשיר
מושלם