בחצר הקודש ראחמסטריוקא בארצות הברית הודיעו לחסידים במהלך השעות האחרונות כי יש לעורר רחמי שמים בעבור כ"ק האדמו"ר שליט"א אשר יעבור במהלך היום פרוצדורה רפואית וזאת בעקבות חולשה מתמשכת.
כ"ק האדמו"ר מראחמסטריווקא בארצות הברית נחשב לזקן האדמורי"ם במקום, בתקופה האחרונה הרבי חלוש מאוד וכעת בעצת רופאיו הוא יעבור טיפול רפואי בבית החולים במנהטן.
בחסידות הוציאו הודעה מיוחדת לפיה יש להתפלל לרפואת כ"ק האדמו"ר שליט"א ולהצלחת הטיפול הרפואי שייערך היום. בחסידות מקווים לרפואתו השלימה של הרבי אשר כאמור נחלש בתקופה האחרונה.
בחסידות מבקשים מהציבור שי בכל אתר ואתר לקרוע שערי שמים לרפואתו השלימה והמהירה של כ"ק האדמו"ר רבי חי יצחק בן אסתר רבקה בתוך שאר חולי ישראל.




















