ברוך דיין האמת: בשעות הלילה המאוחרות הלך לבית עולמו הרב החסיד רבי יוסף רוזנברג ז"ל אשר היה מחשובי ונכבדי חצר הקודש סאטמאר בירושלים זאת לאחר יסורים קשים ומרים במהלכם הוא אושפז בבית החולים "הדסה עין כרם" והוא בשנת השישים ותשע לחייו.
המנוח הרב החסיד רבי יוסף רוזנברג נולד בירושלים לאביו הרב החסיד רבי משה רוזנברג אשר שימש כמרביץ תורה בישיבת החסידות בעיר. בבחרותו הוא למד בישיבה ונקשר בעבותות של אהבה לצדיקי ירושלים של מעלה. בהגיעו לפרקו הוא נישא לרעייתו בתו של הרה"ח רבי יואל צבי בראנד.
כבר לאחר נישואיו הוא השקיע את כוחותיו בעסק התורה ובד בבד הוא פעל נמרצות למען התלמוד תורה של החסידות בירושלים שם הוא אך שימש כמנהל. במרוצת השנים הוא נקרא לכהן כמנהל מוסדות סאטמאר בירושלים, תפקיד שהחזיק בו עד יומו האחרון.
קשר עז היה למנוח עם כ"ק האדמו"ר מסאטמאר שליט"א ולמעלה בקודש עם מרן בעל ה"ברך משה". בכל פעם שהרבי היה מגיע לביקורים בארה"ק הוא היה זוכה להתלוות לביקורים במוסדות החסידות לשמחת הרבי אשר היה נהנה לשמוע ממנו על התרחבותן של מוסדות החסידות לשם ולתפארת.
מכריו מספרים על אדם משכמו ומעלה אשר לא היה לו בעולמו אלא ארבע אמות של תורה וחסידות. לדבריהם, הוא היה מהחסידים של פעם שהיה הוגה בתורה במשך שעות ארוכות כאשר בד בבד הוא היה דואג לתפעול המוסדות ביד רמה כמו לבית המדרש של החסידות בירושלים.
בתקופה האחרונה חלה המנוח במחלה הקשה ל"ע, בעקבות מצבו הוא אושפז בבית החולים "הדסה עין כרם" שבירושלים שם בשעות הלילה המאוחרות הוא השיב את נשמתו ליוצרה למגינת ולדאבון לב.
מסע הלוויתו ייערך הצהריים בשעה 14:30 מבית המדרש של חסידי סאטמאר בקריית החסידות בירושלים אל עבר הר המנוחות שם הוא ייטמן למנוחת עולמים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.





















