ברוך דיין האמת: בעיר הקודש צפת הלך הבוקר (שישי) לעולמו הגאון רבי ברוך יוסף פיייבלזון זצ״ל, ראש ישיבת ׳נחלת נפתלי׳ בעיר, כשהוא בן 65 בפטירתו.
בתקופה האחרונה אושפז ראש הישיבה בבית החולים זיו בצפת, במסגרתו טיפלו בו הרופאים במסירות וניסו לשפר את מצבו, אך למרבה הכאב, הבוקר החזיר את נשמתו ליוצרה.
הרב ברוך יוסף זצ״ל נולד לאביו שיבדלחט״א הרב אביגדור שמואל, נשיא מוסדות נחלת נפתלי. הבן המנוח, לצד כהונתו כראש ישיבה, עסק גם בצרכי ציבור בעיר ופעל רבות למען הכלל.
הוא היה מרבני דגל התורה בעיר. במסגרת תפקידו הציבורי היה אחראי להכרעות ציבוריות ופוליטיות רבות בסוגיות שהתעוררו בגזרה המוניציפלית.
המנוח זצ״ל הותיר אחריו דורות ישרים ומבורכים הממשיכים בדרכי התורה והיראה. מסע הלווייתו ייצא היום בשעה 12:00 מישיבתו נחלת נפתלי לעבר בית החיים בחיפה.
תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
מרן ראש הישיבה הגרב"ד פוברסקי שליט"א עם הגר"ב פייבלזון זצ"ל בעת שהגיע לביקור חיזוק הקהילות בעיה"ק צפת.























שימו לב כמה תלמידי חכמים נפטרים בזמן האחרון, כמו שכתוב במדרש רבה בשיר השירים שלפני שיבוא משיח חכמי הדור ימותו, נקוה שהגאולה קרובה
הוא היה ראש ישיבת החיזוק בצפת פייבלזון???
כן
צרכניית פיבלזון צפת