מצבו של פעוט, ממשפחה חרדית בירושלים, אנוש לאחר שאיבד הבוקר (שני) את הכרתו בשהותו אצל המטפלת שלו בעיר. חובשים ופרמדיקים שהגיעו למקום שבו שהה הפעוט, ביצעו בו פעולות החייאה ראשונות.
מתנדבי מד"א 'צוות הצלה' הוזעקו לדירה בשכונת רמות בירושלים בעקבות דיווח על תינוק מחוסר הכרה. חובש רפואת חירום ישראל זילברברג מתנדב 'צוות הצלה' סיפר: "בהגיענו למקום מסרו לנו תינוק כבן 3 חודשים כשהוא ללא דופק ונשימה".
"בסיוע חובשים ופארמדיקים נוספים של מד"א וצוות הצלה התחלנו מיד בפעולות החייאה מתקדמות, הכוללות עיסויים, הנשמות ומתן תרופות מצילות חיים ולאחר מכן התינוק מפונה על ידי צוות אט"ן של מד"א תוך כדי החייאה, במצב אנוש, לחדר הלם בביה"ח הר הצופים בירושלים".
נא להתפלל לרפואת התינוק אליהו בן שושנה לרפואה שלמה.





















מה שלומו?