מרן האדמו"ר מויז'ניץ ישוחרר בשעה הקרובה מבית החולים אסותא בתל אביב, לאחר יותר משבוע של אשפוז.
הרבי צפוי להגיע ישירות למעונו שבקרית ויזניץ בבני ברק, שם יקבלו אותו החסידים לאחר שהעתירו עליו בתפילה, במשך השבועיים האחרונים.
כפי שדיווחנו כאן ב'חדשות JDN', במהלך השבוע האחרון נערכו עצרות תפילה רבות לרפואת האדמו"ר. בניו יצאו למסעות תפילה על קברי צדיקים ואדמו"רים רבים ביקשו מהחסידים להתפלל לרפואתו.
הרבי משתחרר לקראת חתונת נכדו שתיערך מחר בבית המדרש הגדול 'בית ויזניץ' בבני ברק, בן לבנו הרה"צ רבי יצחק ישעי' הגר, אב"ד ויז'ניץ אשדוד.
ל'חדשות JDN' נודע גם כי בויזניץ עדיין מודאגים מהמצב הבריאותי של הרבי, מחשש שהרבי יצטרך לחזור לבית החולים, ומבקשים מהציבור להמשיך להתפלל לרפואת מרן האדמו"ר רבי ישראל בן לאה אסתר.
כזכור, בשבוע שחלף דיווחנו כי הסתיים בהצלחה ומוקדם מהצפוי הניתוח אותו עבר מרן האדמו"ר מויזניץ בבית החולים. מבית מרן האדמו"ר מויזניץ נמסר כי "בס"ד הסתיים הניתוח מוקדם מהצפוי, והרופא המנתח יצא ובישר כי בחסדי שמים הם מגדירים אותו בהצלחה ומרוצים מהתוצאה".
בשבת פרשת יתרו, בסעודה שלישית בקרית החסידות בבני ברק, פנה הרבי אל חסידיו וביקש מהם שיתפללו להחלמתו המהירה.




















