במלאת השבעה לפטירה: הרב שלמה וולף מונה למנהל סמינר בית יעקב על שם הרב וולף בבני ברק, במקום אביו הרב זאב אליעזר וולף זצ"ל.
אחרי הפטירה הפתאומית של אביו התקיימו התייעצויות בסמינר ובאיגוד הסמינרים של 'בית יעקב' על מינוי ממלא מקום, כשבסיומן הוחלט על מינוי בנו לממלא מקומו בהנהלת הסמינר ובאיגוד הסמינרים.
לרגל המינוי, הרב שלמה וולף עלה לביתם של גדולי ישראל על מנת לקבל את ברכתם. השבוע הגיע לקבל הדרכה ממרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין.
אביו, הרב זאב אליעזר וולף זצ"ל התמוטט לפני כשבועיים בביתו באופן פתאומי. הוא אושפז בבית החולים למספר ימים כשהוא במצב קשה, אך למרבה הכאב והצער, כעבור מספר ימים החזיר את נשמתו ליוצרה, בשנה ה-83 לחייו.





















מה הכוונה התייעצות זה הסמינר שלהם?
אין הרבה מה להתייעץ. עצה א. תעשה מה בראש שלך, עצה ב. אל תקבל ספרדיות אלא רק בקומבינות חזקות
יוסי
לידעתך יש מספיק סמינרים לספרדיות תפסיקו להדחס אלינו ולהתבכיין
וכן יש הרבה מה להתייעץ בנושא חינוך בפרט בדור הזה שמפוצץ נסיונות
ובפרט שהוא יחסית צעיר וטרי בניהול
א. יכול אני להעיד שיש מלא ספרדיות בסמינר
ב. הוא נמצא בהנהלה 10 שנים לפחות
ג. מקבל הכוונה רק מגדו"י
באסיפת סמינר האחרונה ביום רביעי ראו שהזקין, ומילותיו לא היו מילות אביו זצ"ל…