שר העבודה יואב בן צור קיים היום (שלישי) ישיבת עבודה מקצועית במרכז ההכשרה ותעסוקה שעל ידי סמינר 'אור החיים' בכדי לבחון מקרוב את ההשמה בהכשרות המקצועיות בסימנרים, בישיבה השתתפו, מנכ״ל הסמינר, הרב משה מגנוז, מנכלי״ת חברת הייטל, אירית חצרונוב, מנכ״ל פורום ארגוני תעסוקת צעירים, מור הובר, מנהל תחום בכיר חברה חרדית במינהל אוכלוסיות, אביעד שוורץ והנהלת המוסד.
בישיבה הוצגו שיתופי הפעולה והממשקים עם משרד העבודה, בפרט מרכזי ההכוון התעסוקתי ומסלולי ההכשרה, ונידונו אפשרויות שונות להמשך והרחבת השימוש בכלי המשרד לטובת שילובן המיטבי של תלמידות הסימנרים בשוק העבודה.
שר העבודה יואב בן צור אמר, כי "מוסדות אור החיים הם מגדלור תורני למעלה מ- 70 שנה, מוסד חינוכי הנותן מענה רוחני ומעשי לתלמידות מהפריפריה החברתית – גיאוגרפית תוך הקניית הכשרה מקצועית ההופכת אותם לחברה מובילה המהווה הון אנושי איכותי בשוק העבודה".
"משרד העבודה בראשותי משקיע תקציבים כבירים בהכשרות המקצועיות בתלמידות הסימנרים ובשילובן בשוק התעסוקה, היום, אני שמח לראות את התוצאות הכבירות בשילובן של בנות הסימנרים בטובי החברות בשוק ההייטק המשתכרות בשכר מכובד תוך ההתחשבות באורח חייהם", הוסיף.





















למה כל הסמינרים מרוכזים רק בבני ברק וירושלים?! מה עם נתניה,חריש, חדרה?!
למה נציגי הציבור החרדיים מייצגים רק את בני ברק (בעיקר!).
איפה ריכוזי החרדים ביתר הערים בארץ?!! (חדרה,צפת,חיפה,חריש!!)
למה הבנות שלנו צריכות לנסוע שעה וחצי לסמינר לכל כיוון??!! תפנו אלינו משאבים ותקימו סמינרים אצלנו.