הגאון רבי זאב ברלין, ראש ישיבת 'גאון יעקב' בבני ברק, עבר היום (שני) ניתוח בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק, לאחר שמעד בדרכו למסירת שיעור לתלמידים.
ל'חדשות JDN' נודע כי ראש הישיבה מעד ונפצע ברגלו במהלך השבת שחלפה, בעת שהיה בדרכו למסירת שיעור ב'מנחת חינוך'.
בעקבות שבר ברגלו, ראש הישיבה פונה לבית החולים, שם אושפז היום על ידי טובי הרופאים, שבחסדי שמיים, מרוצים מהתוצאות.
עם ישראל מתבקש להתפלל עבור ראש הישיבה הגאון רבי זאב בן רוחמה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.




















